Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Andersson - 6 mars 2013 09:59







Gammal bild.

Finns ingen jag älskar lika högt som jag älskar er, Ni är det dyraste och finaste jag har. 

Ni är de personerna som får mig att vilja kliva ur sängen, De som får mig att orka när det är som jobbigast, Ni är de som får mig att skratta som ingen annan. Jag älskar er ut i det oändliga. <3<3<3

Av Emma Andersson - 6 mars 2013 09:53

Läste din blogg nyss, Du har så rätt. Menade er... Ja jag är otroligt tacksam för det lilla. <3 Korsas våra vägar igen så är det ödet. Är glad att ni mår bra, Ni är så fina allihopa. :)


Hemma från praktiken idag med, Min handledare ville jag skulle stanna hemma hela veckan sa hon när jag pratade med henne igår så lika bra tat lyssna fast jag sa jag ville tillbaka. Men då vi står och jobbar i kök med en massa färskvaror så tyckte hon det va bäst så. Lite trist men nya tag på Måndag. :D 


Jag och gubben kollade på Twilight part 2 igår och åh vad jag älskar de filmerna.. Så jävla bra så det finns inte.. Synd bara där inte är fler nu. :/ Haha...


Barnen är just nu på dagis och Jocke är uppe i Karlskrona för att fixa bilen och så den tipp topp igen.. :) Jag ska strax slänga mig på soffan och vila lite, Trötter som tusan, Men sitter just nu och kollar brudklänningar så svårt att slita sig från datorn. haha, Vet exakt hur jag vill ha min men jag måste hitta den med ju och det ni är inte det lättaste. haha.. Men skam den som ger sig. :p


Nej lite kaffe nu sen måste jag inta ryggläge så jag blir pigg, En del ärenden i em och besök. :)


Ha en bra dag alla.


,- emma

...Ni är min styrka...


Av Emma Andersson - 5 mars 2013 18:58

Sitter i soffan och myser med barnen nu innan de ska lägga sig. Älskar när de är så mysiga och bara borrar in sig hos en och bara blir sittandes och bara njuter. <3

Har varit en lugn dag, Många tankar har cirkulerat hos mig idag. Tänker på en familj, Är glad jag kan följa dom via dator världen iallfall. Ungefär två år sen man träffade dom nu och det är trist men kanske bäst för alla.. Jag hoppas iaf att det kommer en dag då våra vägar korsas..
Sen är det snart två år sen, nästa månad som min storebror gick bort. Känns fortfarande ofattbart... Spekulerat och planerat och kollat lite kring bröllopet. Tiden går snabbt nu känns det som, cirka fyra månader kvar nu bara och nervositeten börjar komma smygandes menvgud vad vi längtar till denna dag. :) Kommer bli så oehört romantiskt. <3

Ikväll ska vi kolla på Twilight breaking down part 2 och jag hoppas den är superb då det är den sista ju, Lite tråkigt. haha..
Älskar de filmerna, Så jäkla bra. :)

Ni får ha en bra kväll allihopa..

,-emma
...kärlek...

Av Emma Andersson - 5 mars 2013 10:08

hemma från praktiken idag. :( Fick gå hem igår då jag kräkte ett par ggr. Känns så surt ska ni veta. Blir att vila och ladda upp batterierna sen kör vi igen. :)

Det jag skulle berätta igår får ni ge er till tåls lite till på då vi vill ha allting 100% klart. :) Men under veckan så. :)

Nrj vila lite nu, Sköt om er.

,-emma
...en dag?...

Av Emma Andersson - 4 mars 2013 06:19

Ja då va jag på väg till praktiken, Sitter på bussen nu. Ska bli skoj, Ont i huvudet som tusan idag dock då jag sovit lustigt inatt av någon anledning men förhoppningsvis så släpper den nu efter två piller.
Helgen har gått fort, Varit och haft mys dag/kväll hos Pernilla och Mattias mellan Lördag-Söndag, Lika trevligt som vanligt. :)
Annars idag händer massor av skoj. :) Men det kommer jag skriva om i ett eget inlägg senare idag så ge er till tåls. ;)

Solen håller på att gå upp nu, Så fina färger det blir på himmeln av det, Känner ett sådant lugn och väl behag i kroppen just nu. Allt runt kring känns så harmoniskt på något vis och jag trivs så utmärkt ned hela tillvaron, Jag mår bra och är lycklig. :)

Ha en bra dag alla så hörs vi senare idag. :)

,-emma
...harmoni...

Av Emma Andersson - 3 mars 2013 22:32

Säger jag nu, redan nerkrupen i sängen och täcket insnurrat och uppdraget över halva huvudet.. Klockan ringer halv fem i morgon, gäsp säger jag. haha..
Påbörjade en praktik i Onsdags och det går superb. Trivs jätte mycket...
Har varit ett par späckade dagar därav noll uppdatering, Hoppas ni förlåter mig. Fast kanske ingen som saknar mig? Haha..
Har massa skoj att berätta för er om vad som skett den senaste veckan,Men väntar med det tills i morgon då det sista blir klart. :)
Så jäkla glad. :)

Nej nu märker jag att John klivit in i rummet och snart gräver sig in i mina ögon så ska krama om min underbara gubbe och pussa honom och kolla barnen en snabbis med innan jag somnar. Kommer skriva mer i morgon. Hoppas ni alla haft en underbar helg och får en underbar morgondag, Vi hoppas på sol igen eller hur. :)

,-emma
...somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?... Ja vad tror ni?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards