Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Andersson - 14 juni 2013 16:18

Nu har barnen sommarlov! :)
Blir massa mysiga vwckor framöver, Inte långt kvar till Jocke har semester heller. :)

Nu är min vigselring beställd med.:)
Ännu en sak att bocka av.:)

Nu har vi lite kaffe fika här hemma, Trist med vädret bara. Växlar ju om för jämnan, Soool kom tillbaka. :p

Nej nu ska vi fortsätta här hemma, Ha det bra alla.

,- emma
...lycka...

Av Emma Andersson - 12 juni 2013 10:17

Ja det har vi sannerligen i detta huset just nu, Blir lätt en massa gnabb då man är stressade vilket inte alls är kul dock, Men vi lägger oss inte irriterade eller liknande utan ordnar det lika fort som det uppstår! Snart är det dags och tro fan att det spelar en många spratt, Är ju en så himla stor grej. För mig är bröllop större än att skaffa barn.. Men vi älskar varandra ut i fingerspetsarna och planerar för fullt, Glad att vi är eniga om sakerna kring bröllopet.:)

Usch, Läste att min lillasyster svimmade av tvåggr igår bara sådär och att hon nu är inlagd på sjukhuset.:/ I sådana här stunder (andra med givetsvis) så önskar man att man stod de nära och kunde finnas till för dom. Hoppas iaf att hon kryar på sig.

Nej nu ska jag passa på att röja här hemma medans barnen är på dagis.
Ha en bra dag alla.

,- emma
...i ett fotoalbum, där står tiden stilla...

Av Emma Andersson - 10 juni 2013 11:42

Ja idag fyller min älskade sambo år! :) Snart min man.:) 40 dagar kvar.:)

Jocke är en underbar människa med hjärtat på det rätta stället, Han är omtänksam och vill allas väl. Jag har sådan tur som fått denna människa vid min sida, Han har visat mig mycket och ger så mycke! Finns ingen hellre jag vill ha vid min sida! Jag hoppas vi lyckas fira dig ordentligt idag älskling och att du blir nöjd med din dag! Vi älskar dig!

Av Emma Andersson - 8 juni 2013 08:47

Den 8 Juni 2008 klockan 20:01 såg du dagens ljus för första gången! Oförglömmligt ögonblick, En av de bästa stunderna i mitt liv! Du är nu en väldigt envis tjej med mycket skinn på näsan, en vilja av stål men ändå så känslig! Oj vad älskad du är Mathilda.

Av Emma Andersson - 6 juni 2013 10:57

Till er är oändlig! Ni är det bästa jag skapat! Älskar er. <3

Av Emma Andersson - 4 juni 2013 22:37

Bra, Fick reda på allt och lite därtill kändes det som. :) Gick genom det en runda med så vi vet hur allt kommer att vara. :) Känns otroligt bra faktsikt.

Dock så har det varit en del små gnabb här hemma under dagen, Trist att det ska bli så ibland men sen samtidigt så ser jag att ett litet små gnabb får oss starkare, Vi har gått genom så otroligt mycket under våra år tillsammans och vi vet att vi är starkare än någonsin och snart förverklas vår dröm om att säga ja till varandra. <3

Pernilla och Mattias har varit här en runda ikväll och snart kommer Tessan och Morgan en sväng med sen är det dags att krypa i säng!

Blir att fixa det sista i gästrummet i morgon, Målat och klart nu iaf.:) Nu ska bara sakerna på plats plus att barnens leksaker som är här på medervåningen ska in där så kommer bli ett lek/gästrum.

Nej nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och varva ner, Skallebank delux just nu.
Hörs i morgon.

,- emma
...inget kan mäta sig med er...

Av Emma Andersson - 4 juni 2013 09:23

Ja idag ska Jocke och jag ha möte med prästen, Spännande. :)

Klänningen är kommen och oj vad jag älskar den. :)

Snart är det sommarlov med och inte många veckor kvar till Jockes semester heller. :) Om 46 dagar säger vi Ja.:) Lokalen är bokad.:) Åh vad skoj och nervkittlande detta är.:)

Nej lite våra bästa år nu sen ska det målas.:)
Ha en bra dag.

,- emma
...kommer dagen komma igwn då vi återser varandra?...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards