Alla inlägg den 21 november 2012

Av Emma Andersson - 21 november 2012 01:02

Ja, klockan är snart ett och jag sover fortfarande inte! Suck, bvc 8:15 i morgon med ju..
Men har ont i bröst och mage, Har blivit lite bättre sen vi va inne på akuten men vissa kvällar/nätter och ja även dagar är det värre.. Men är på bättringsvägen så gnäller inte, önskar dock ingen detta..

Idag har Jocke och jag rymt på hela övervåningen, Va en paff Tildis som knallade upp där uppe efter dagis.:)) Nu är Tildis rum i stort sett klart iaf, skönt. Sen har vi gästrummet, toan och Benjis rum där uppe med.. Har en massa att göra i vår, Skoj.:))
Ikväll va vi en runda hos Pernilla och Mattias. Då Jocke och dom skulle repa så valde jag och barnen att följa med istället för att bara sitta hemma och häcka..

Ungarna somnade snabbt när vi väl va hemma och Jocke och jag kollade på film och åt äggamackor, Riktigt mumsigt va det.:))

Som sagt så är det bvc tidigt i morgon, Ska bli riktigt spännande.:)) Nu ska jag ta min fina karl i handen och hoppa i säng, Men kommer garanterat dyka in här i morgon efter bvc.:)
Och hallå?? Vad händer med att berätta vilka ni är? Vissa vet jag redan och en del är jag rätt säker på men ni andra 70?

Aja, Ha det så bra och sov så gott.:)

,- emma

"I ett fotoalbum står tiden alltid stilla."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards