Alla inlägg den 22 november 2012

Av Emma Andersson - 22 november 2012 15:55

Och myser i soffan med Tildis till lite barnprogram.:) Benjis sover och gubben spanar runder på internet lite. Harmoni! :)

Doftar gott av köttfärsen som puttrar på spisen gör det med, Får puttra ett tag till innan vi startar pastan. :)

Mötet gick bra idag, Bättre än förväntat.:) Hoppas på bra resultat nu, Hehe..
Annars börjar ju även denna dagen gå mot sitt slut, Snart är vi inne i December och julkänslorna kommer smygandes. :) Detta är ju vår "första" riktiga jul som fyra.:) Förra året spenderade ju Benjamin på sjukhuset så denna julen känns speciell för oss alla. :) <3 underbart.

Nej nu ska jag lägga ner telefonen och fortsätta myset med min goa tös, ha det bra!

,- emma
Lycka!

Av Emma Andersson - 22 november 2012 10:13

Är det ute nu, Blåser och regnet hänger i luften. Fuktig luft som attans.. Brr idag håller vi oss inne förutom vissa ärenden som dessvärre måste göras, Men känns bra så ska nog gå bra med. :)

Igår på bvc gick det bra, Lillebror växer. 78 cm lång nu och 9680 gram, Inte så stor viktökning men nu förbränner han ju en massa mer med dåhan kryper som tusan, reser sig upp överallt och går ut med möblerna här hemma. Nästa månad är det dags för ett års vaccinationen, Känns lite sisådär om jag ska va ärlig men skönt sen när den är gjord. Hoppas dock han slipper ömheten och febern denna gången lr att det försvinner snabbt. De andra gångerna har det ju hållt i sig tre fyra dagar. :/ Har ju hans ett års kalas tre dagar efter vaccinationen för att alla ska kunna komma sen de som vill komma sen den 18:e får ju det får självklart kommer han få godsaker då med. :)) Ska ge mig på att göra en helt mjölkfri tårta till honom med som han kan få gojsa med men ska nog gå bra, Hittat ett recept som ser gott ut. :))

Nej, Nu ska jag hoppa i lite kläder och ta på mig ansiktet, Skriver mer sen.

,- emma

"Saknaden finns där, Tids nog så kanske saker faller på plats. Hoppet är det sista som överger en."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards