Alla inlägg den 28 november 2012

Av Emma Andersson - 28 november 2012 21:25

kommen igen, Dagarna bara springer förbi i rasande fart.
Ungarna ligger och sover och mannen i mitt liv och jag soffhänger, Haha..
Kollar på Berg flyttar in. :)

Idag har vi uträttat lite ärenden och möten som stod på schemat, Fixat middag och myst en massa med ungarna. Är så tacksam att jag fått de fina ungar jag har och att jag mött en så stilig karl. Visst vi har våra dalar som många andra men vi hittar alltid upp till toppen igen. Vi har haft ofantligt många motgångar det senaste året men det har fått oss säkrare än någonsin på varandra, Det är liksom vi. I alla lägen! Jag älskar dig Jocke, Jag älskar oss!

Sitter här och har börjat få ont i bröstet igen, Känns inte som jag äter tabletter alls typ, Hoppas bara det är en sådan knäpp idag så det är bra i morgon igen. Får be om en fotmassage så spänningar i kroppen släpper lite och några extra pussar och kramar. :)

Annars idag har det varit rätt lugnt, Busat, myst och lekt en massa med ungarna. Mathilda har cyklat en runda sen har vi tagit det lugnt.

Snart får vi fin besök med.:) Pappa, Annika och kanske farmor kommer ner Fredag lr Lördag. Grisa dags då, Ska vi gott. :)) Sen är det nog dags att planera Benjamins 1-års kalas. Dryga tre ynka veckor kvar tills 1-års dagen bara, Vad hände där då? Vår mini. :))

Nej nu ska vi ha litta mys här hemma.
Sköt om er.

,- emma

....Änglarna tassar runt oss....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards