Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Tisdag

Av Emma Andersson - 27 november 2012 10:34

och Mathilda va glad över att få gå till dagis i morse efter helgen, Älskade lilla tös. :) Så glad att hon trivs så bra på dagis. :)


Igår så blev det en vända in till sjukhuset med Mathilda då hon inte kunde röra sig lr röra benen. :/ Skrek något så jävulskt, Så vi misstänkte blindtarmen direkt, Väl inne på sjukhuset så blev det en massa tester och koller och hon va så himla duktig. <3 Visade sig vara en vanlig förstoppning, Antagligen fått i sig lite med mjölk, Hon är ju laktosintolerant. Men dom uteslöt inte blindtarmen helt dock, Får hon feber nu inom den närmsta tiden så ska vi åka in för då är det blindtarmen sa dom, Varför inte bara kolla mer grundligt? Aja, Hon piggnade till sen på kvällen iaf, Så det va skönt. <3 :)


Senare på kvällen så kom Pernilla och Mattias och hälsade på en runda, Riktigt trevligt faktiskt. :) Blev kaffe, lite kakor och en massa snack om allt och ingenting i vanlig ordning. ;)


Nu närmar vi oss med stora kliv, På Lördag är det 1 December och denna mamman kommer sitta bänkad i soffan med ungarna för årets julkalender. Mysteriet på greveholm. Älskade just den så ska bli skoj. :) 
Sen är det inte många dagar kvar till dopparedagen heller. :) Då kommer vi spendera dagen hemma hos Pernilla och Mattias med god mat, underbara människor, härlig gemenskap. :) Det kan ju inte bli annat än en bra afton. :D 

Hörde på radion i morse med att det är lovat snö till helgen, ojoj. Det håller vi tummar och tår för tycker jag. :)

Att vakna upp till en vit och mysig utsikt hade inte suttit fel. :) Ungarna hade med uppskattat det. :) 


Har två tokiga saker här brevid mig just nu, Den ena står och gör ett tappert försök till dans? och skriker lite och den stora hoppar runder, skakar på huvudet och vrålar som fan. hahaha, Välkommen till vår familj. :) 

Nej nu vill jag ha mig en kopp kaffe känner jag, Men ni får ha det så bra alla. :)


,- emma


-vissa saker eller personer tänker man på lite oftare.-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards